تبلیغات توصیهای (WOM) ممکن است نسبت به سایر انواع بازاریابی عجیب و نامأنوس به نظر برسد،
اما بدون شک مزایایی دارد که باعث شده بسیاری از شرکتها به آن روی بیاورند:
کسب اعتبار
اگر مشتریان یک کسب و کار از بقیه کاربران یک برند درباره خوش نامی آن بشنوند،
بهتر پیام را باور میکنند و این روش به مراتب مؤثرتر از سایر روشهای بازاریابی است.
ارزان بودن تبلیغات دهان به دهان
تبلیغات دهان به دهان در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی بسیار کمهزینهتر است؛
چراکه بخش اعظم آن توسط مشتریان انجام میشود.
افزایش نصبهای ارگانیک
تبلیغات توصیهای (WOM) در مورد اپلیکیشنها، نام اپلیکیشن را برای همیشه در خاطر کاربران جدید ماندگار میکند.
بنابراین اگر در دفعات بعدی کاربران برای نصب یک اپلیکیشن مثلاً به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنند،
از بین گزینههای پیشنهادی آن نامی که در یادشان است را برای نصب انتخاب میکنند.
همین امر تعداد نصبها را بالا برده و رتبه اپلیکیشن نیز بهبود مییابد.
همین امر در مورد ترافیک ارگانیک سایت نیز صدق میکند.
به این صورت که کاربر با سرچ کردن یک عبارت، نام سایتی را مشاهده میکند
که قبلاً در مورد آن زیاد شنیده و در نتیجه بر روی آن کلیک میکند.
من از این موضوع خیلی استقبال میکنم ، چون موضوع بسیار مهمی هست ، ممنون از مطلب خوبتون
سلام و عرض ادب ، ممنون از همراهی شما ، خوشحال هستیم که این مطلب برای شما مفید بوده است
Right here is the right blog for anyone who wants to understand this topic. You realize so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need toÖHaHa). You certainly put a fresh spin on a subject that has been written about for many years. Excellent stuff, just excellent!
Hello and courtesy, thank you for your cooperation, we are glad that this article was useful for you